Minhyuk Pictures@NEXT + ONE Vol 232
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : جمعه 8 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB



|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Pictures , ,
برچسب‌ها: کانگ مین هیوک , kang min hyuk , cnblue , کمپانی fnc , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/11/11/6 - - گفته است :



پاسخ::****

<-CommentGAvator->
sunrise در تاریخ : 1393/11/10/fncfamily - - گفته است :
Oh.my god
KKKKKK
چه عكسايي!
خسته نباشي.مرسي
پاسخ:خواهش می کنممم ^^

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/11/10/5 - - گفته است :
سلام پرنیا خانومی
شما برنامه هولگرام یونگ نمیزارید
من منتظرتون بمونم بزارید
میزارید دیگه
ممنـــــون

پاسخ:هلوگرام حجم زیادی داره برنامش، سرعت اینترنت من افت شدیدی پیدا کرده که به زور دیگه اجراهای زنده رو هم وآپلود می کنم.. البته بگم که در حال زیرنویس قسمت اول هستم ;) به زودی وقتی زیرنویسش تموم شد میرم کافی نت آپلودش می کنم و می زارمش ^^


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!